Man bewusteloos vanwege koolmonoxide

FlashphotoNL

Vlaardingen 16.12.2017 - De hulpdiensten hebben zaterdagavond een bewusteloze man uit een woning aan de Dwarsbleekstraat gehaald.

De man is mogelijk onwel geworden door koolmonoxide. De man was in de woning aan het werk en gebruikte daarbij een generator.

Een neef trof het slachtoffer aan naast de ronkende generator. De afvoerslang had de hele dag door de brievenbus gehangen voor de afvoer van de gassen.

De slang is vermoedelijk naar binnen gevallen met alle gevolgen van dien. Naast de politie, twee ambulances en het MMT kwam ook de brandweer met spoed ter plaatse om metingen te verrichten.

In de 2e ambulance werd iemand nagekeken die ook te lang in de woning is geweest, bij het 1e slachtoffer. Het slachtoffer is met spoed overgebracht naar het ziekenhuis, de arts van het MMT reed mee in de ambulance. FlashphotoNL