Grillen in schuurtje loopt uit de hand

Geplaatst door Westlanders.nu op 29/06/2011 20:14 - Gewijzigd op 29/06/2011 20:30

Honselersdijk 29.06.2011 - Donderdagavond werd de brandweer van Honselersdijk opgeroepen voor een nacontrole bij een huis aan de Burgemeester Hoogenboomstraat.  

Bewoners waren in hun schuur aan het grillen maar de buren zagen op gegeven moment wel erg veel rook uit de schuur komen. Het bleek dat een matras om onbekende oorzaak in brand was geraakt waardoor zelfs rook door de nok kwam.

De brandweer heeft het vuur geblust en gemeten of er geen vuur in het schuurdak was terechtgekomen. Dat was niet het geval. De schuur heeft de nodige rook en waterschade opgelopen door het incident.

En de buren.... die hadden alleen oog voor de camera (man) en zagen de lol er nog wel een beetje van in.